2010. április 28., szerda

Mindenféle

Kicsit lemaradásban vagyok, sajnálom, nézzétek el nekem. Csütörtökön, azaz holnap lesz a Midterm Kritik, ami kb. olyan mint egy vázlatterv otthon. Vagyis komolyabb, így inkább a vázlatterv meg a leadás között van valahol. Prezentálni kell az eddigi munkát tervezési tárgyból, ami nekünk Vaduz masterplan-jét jelenti, azaz a város általunk elképzelt jövőjét. Erre dolgoztunk az utóbbi napokban Joseval. (Holnap feldobom ide a jövőkollázsainkat, szerintem baromi jók.) Szerencsére itt a héten nincsenek pont emiatt órák, így időben ma délután fél 6-ra elkészültünk nyomtatóstul mindenestül.
A nagy munka előtt azért rápihentünk kicsit a mult hét végén. Elintéztük a kocsibérlést az excursionre, volt kis esti CS, 15-en elmentünk ismét Bregenzbe sushizni. Most ebédre mentünk, így olcsóbb, csak 10 Euró, főleg ha csapvizet iszik hozzá az ember. Ami nem is baj, hiszen a kaja miatt vagyunk ott. Sajnos most nem láttam kagylót, amit múltkor csak későn vettem észre, így lemaradtam róla. Azért így is jót ebédeltünk, majd utána lejártuk a kaját a Bodensee partján. Most Nicoval a finn sráccal utaztam egy Peugeot 607-ben, kényelmes kocsi na. Képek itt:

Ja majd elfelejtettem, elhelyeztem bal oldalt egy keresőt, mert nem találtátok a BMW-ket. Csalódtam, hogy még a legnagyobb audi-fan sem kiáltott fel hogy hát EZ MEG MI??? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése