2010. február 26., péntek

welcome week péntek - updated

Ma megkaptuk a diákot, mostantól tudunk fénymásolni, nyomtatni ha feltöltjük pénzzel. Állítólag a büfében is megy a fizetés vele.
Németórákon a délutáni prezentációra készültünk, mi a Gyesával a helyi és a magyar kortárs építészetről beszéltünk, főleg téglaburkolatos épületeket bemutatva. Az itteni új parlament is nemrég téglából épült. Tégla a fala, a teteje és a padló is. Sőtt az álmennyezet is ugyan olyan tégla, csak lukacsos. Én még ilyet nem láttam. (...)

a few hours later:
Nem igazán vagyok hozzászokva az ilyen partykhoz, amik korán kezdődnek és korán befejeződnek. Tegnap is már 1kor aludtam, ma pedig most (00:23) értem haza egy vaduzi klubból. A helyiek is szállingóztak haza. Zene ilyen morrisonsos árendbís tücctücc, szóval táncolgattunk is, és megittam életem talán eddigi legdrágább sörét: Liechtensteiner Brauhaus 6CHF-ért. Mondjuk nem a márka a drága szerintem, hanem Liechtenstein alapból, és bárok alapból, hát még a kettő együtt. Egyik finn csaj 3deci ásványvize 4,5CHF-be került.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése