2010. február 22., hétfő

Vasárnap

Megvolt az első éjszaka itt, elég rosszul aludtam, de azóta belejöttem. De még előtte volt egy kis ismerkedési est a másik házban levő közösségi helyiségben azoknak akik már megérkeztek. Nem voltunk túl sokáig, aztán mikor mentem vissza az én házamba, összefutottam a 3 egyiptomival, elmentem velük sétálni kicsit Vaduzba. Itt láttak életükben először havat, vicces volt ahogy teljesen oda voltak érte. Aztán kis biliárd, pingpong, majd irány az ágy.
Na szóval vasárnap.
Reggel megjött Gyesa, hárman magyar építészek bejártuk kicsit a várost. Szép. Tele modern épülettel, amik nagyon jól megférnek a helyi tradíciókkal, mégis betenném őket az újságokba. Majd tervezek még a helyi építészetről írni, szóval itt most nem részletezném.
Azt megállapítottuk, hogy a helyiek nagyon ráérnek, és akinek alacsonyabb számú rendszáma van, az menőbb legyen akármilyen kocsija.
Ebéd a hozott hideg cuccokból, délután pihi.
Este az volt a terv, hogy lemegyünk egy helyi eseményt megnézni az összes többi cserediákkal. Ezt 'Funken'-nek hívják, és egy hatalmas máglyát takar, hogy elűzzék a telet. Sajnos a tűz része elmaradt, mert fújt a szél rendesen. (A 'Főn', mint másnap megtudtuk, amitől fejfájása lehet az embernek. Vagy csak ezzel magyarázzák a másnaposságot) Azért egy forraltborral melegítettük magunk, majd a tegnapihoz hasonlóan a közösségi helyiségben gyűltünk össze immár sokkal többen. Vittem kis pálinkát is mutatóba, a csehek nagyon bírták, a kínaiak kevésbé. Meg volt egy ír srác is, akiről ez mindent elmond. Sokat isznak és nehezen érthető akcentusuk van, amúgy barátságosak.
Szóval összességében egy jól sikerült este volt, ígéretes kezdet.
Végül pár kép, egyenlőre csak telefonnal fotózva.

kilátás az erkélyemről

az egyetem

hungarian architect's

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése